Min Praktikumudfordring

 I forbindelse med kurset skal der jo være en praktikumudfordring, og min praktikumudfordring går ud på at jeg skal være med til at udarbejde materiale til et AMU-kursus omhandlende Netværk. 

 Dette materiale kan jeg samtidig bruge på Data og kommunikationsuddannelsen, hvor jeg underviser på GF2, for her opdagede jeg at jeg helt klart godt kunne have brugt flere og bedre online materialer, under corona ned-lukningen hvor vi skulle undervise online.

 Grunden til at jeg har kastet mig over denne praktikum er bla. fordi jeg blev spurt af min chef om det ikke kunne være noget for mig, men også fordi jeg helst ser, at mine elever kommer igennem grundforløbet, med så stor viden som muligt, og derfor har eg brug for nogle flere digitale værktøjer/opgaver til at kunne understøtte min undervisning, både når jeg kan undervise på skolen men også til når/hvis vi igen skal undervise hjemmefra via foreksempel ZOOM.

Hvis I vil vide mere om min Praktikumudfordring så kan I se den lidt mere skarp her


 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

HIIM og HIPPE

BLOOMS TAKSONOMI